Може да ми се смеете, ма аз си карам с ЕЛФ и съм невероятно доволен. Сменям си го на около 10 000 км и нямам никакви проблеми!
Известие
Collapse
No announcement yet.
На колко км. се сменя Selnia 20k ?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от botsosМоже да ми се смеете, ма аз си карам с ЕЛФ и съм невероятно доволен. Сменям си го на около 10 000 км и нямам никакви проблеми!
Важното е ти да си доволен не кой кво мисли155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
аз съм засега с ГОЛД - цитирам "боза" -двигателя нито ми харчи масло , нито ми трака - на 10 000 сменям,последния път се поолях та го смених на 15 000.............. следващото ще е 20К и ще видим,какво му е толкова добро ......
Comment
-
Кога се сменя маслото казва производителя на колата, никой производител на масло не посочва пробег, по принцип на бензинова кола маслото се сменя на 15000 ако се кара извънградско и 10000 ако се кара в града, на дизела съответно на 10 и 8 и няма никакво значение марката на маслото, важното е да е сертифицирана по API, класовете да отговарят или превишават изискванията на производителя и вискозитета да се спази (например някой като каже "аз карам с ARAL" - с какъв арал караш бе човек те произвеждат 200 вида масла) търговеца винаги ще гледа да ти продаде по скъпото щото 20% от 50лв са едно от 100 са друго и т.н.
Виждал съм коли, които заводско ги дават с 15w40 да се карат с 0w40 щото маслото било супер и после горят 1л на 1000км и буталата се разхождат из цилиндрите :P въх голяма работа си отворих тука айде стигаsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Маслото си се сменя на 10к ( нищо че се води селения 20к) пък вие щом искате си го сменяйте и на 50к. Виж ако ти гори литър на 1000-2000 и доливаш постоянно - то няма смисъл ад го сменяте изобщо, за кво да се набутвате?
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elistСкромно мнение - 7500 да немаш ядове
Има един тънък момент, че при дизелите ранната сняма на масло е най-вече заради лагерите на турбината, дизеловият двигател си е доста по-защитен заради по-ниските обороти на работа, за разлика от бензиновите и няма да се скапе толкова от повечето км на маслото.
Така че, ако ще на 2500 км да сменяш маслото, ако не пазиш турбината (да я изчакваш достатъчно дълго да охлади маслото на празен ход) няма реална полза от тея презапасявания_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthyПървоначално публикувано от spe4elistСкромно мнение - 7500 да немаш ядове
Има един тънък момент, че при дизелите ранната сняма на масло е най-вече заради лагерите на турбината, дизеловият двигател си е доста по-защитен заради по-ниските обороти на работа, за разлика от бензиновите и няма да се скапе толкова от повечето км на маслото.
Така че, ако ще на 2500 км да сменяш маслото, ако не пазиш турбината (да я изчакваш достатъчно дълго да охлади маслото на празен ход) няма реална полза от тея презапасяванияНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00fМаслото си се сменя на 10к ( нищо че се води селения 20к) пък вие щом искате си го сменяйте и на 50к. Виж ако ти гори литър на 1000-2000 и доливаш постоянно - то няма смисъл ад го сменяте изобщо, за кво да се набутвате?
колкото и да ти гори колата мизериите вътре са си мизерии, филтъра си достига капацитета и край - единствената възможност за изкарването им е ПЪЛНА смяна на маслото
и филтъра
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от isoisoПървоначално публикувано от pr_00fМаслото си се сменя на 10к ( нищо че се води селения 20к) пък вие щом искате си го сменяйте и на 50к. Виж ако ти гори литър на 1000-2000 и доливаш постоянно - то няма смисъл ад го сменяте изобщо, за кво да се набутвате?
колкото и да ти гори колата мизериите вътре са си мизерии, филтъра си достига капацитета и край - единствената възможност за изкарването им е ПЪЛНА смяна на маслото
и филтъра
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Не мисля, че ми го задаваш сериозно този въпрос, но все пак отговарям - означава да развиеш пропката и да изтече заедно със всичките си там мизерии, след което да налееш ново! Защото от един момент вече си караш със шлайф паста независимо колко си долял.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment