Известие

Collapse
No announcement yet.

На колко км. се сменя Selnia 20k ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Може да ми се смеете, ма аз си карам с ЕЛФ и съм невероятно доволен. Сменям си го на около 10 000 км и нямам никакви проблеми!
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
    Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
    Alfa Romeo 90 2.0 '87
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от botsos
      Може да ми се смеете, ма аз си карам с ЕЛФ и съм невероятно доволен. Сменям си го на около 10 000 км и нямам никакви проблеми!
      Е то туй не е ли за Рено?Ама пък може и за Алфа да става знам ли
      Важното е ти да си доволен не кой кво мисли
      155 1.8 8v TS & FZR 600

      Comment


      • #18
        Много съм писъл по темата за маслата - Най-важното е да е с гарантиран произход и да има сертификати!!!

        Най-много ментета има на големите марки.

        Comment


        • #19
          и затва приста шлайф
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            аз съм засега с ГОЛД - цитирам "боза" -двигателя нито ми харчи масло , нито ми трака - на 10 000 сменям,последния път се поолях та го смених на 15 000.............. следващото ще е 20К и ще видим,какво му е толкова добро ......
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #21
              От преди 6 месеца като сипах маслото съм минал 10к км и не ми е горяла масло та мисля най-много на 15 000 да го сменя. Дано издържи
              Алфа Ромео 156 1.6 16V T.S. & JR Air Filter & Powerflex

              Comment


              • #22
                Кога се сменя маслото казва производителя на колата, никой производител на масло не посочва пробег, по принцип на бензинова кола маслото се сменя на 15000 ако се кара извънградско и 10000 ако се кара в града, на дизела съответно на 10 и 8 и няма никакво значение марката на маслото, важното е да е сертифицирана по API, класовете да отговарят или превишават изискванията на производителя и вискозитета да се спази (например някой като каже "аз карам с ARAL" - с какъв арал караш бе човек те произвеждат 200 вида масла) търговеца винаги ще гледа да ти продаде по скъпото щото 20% от 50лв са едно от 100 са друго и т.н.
                Виждал съм коли, които заводско ги дават с 15w40 да се карат с 0w40 щото маслото било супер и после горят 1л на 1000км и буталата се разхождат из цилиндрите :P въх голяма работа си отворих тука айде стига
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Маслото си се сменя на 10к ( нищо че се води селения 20к) пък вие щом искате си го сменяйте и на 50к. Виж ако ти гори литър на 1000-2000 и доливаш постоянно - то няма смисъл ад го сменяте изобщо, за кво да се набутвате?

                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от spe4elist
                    Скромно мнение - 7500 да немаш ядове
                    Прекалено е скромно това мнение бе
                    Има един тънък момент, че при дизелите ранната сняма на масло е най-вече заради лагерите на турбината, дизеловият двигател си е доста по-защитен заради по-ниските обороти на работа, за разлика от бензиновите и няма да се скапе толкова от повечето км на маслото.
                    Така че, ако ще на 2500 км да сменяш маслото, ако не пазиш турбината (да я изчакваш достатъчно дълго да охлади маслото на празен ход) няма реална полза от тея презапасявания
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Първоначално публикувано от spe4elist
                      Скромно мнение - 7500 да немаш ядове
                      Прекалено е скромно това мнение бе
                      Има един тънък момент, че при дизелите ранната сняма на масло е най-вече заради лагерите на турбината, дизеловият двигател си е доста по-защитен заради по-ниските обороти на работа, за разлика от бензиновите и няма да се скапе толкова от повечето км на маслото.
                      Така че, ако ще на 2500 км да сменяш маслото, ако не пазиш турбината (да я изчакваш достатъчно дълго да охлади маслото на празен ход) няма реална полза от тея презапасявания
                      ти па кво разбираш от малолитражни дизели бре :P
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        То литрите нямат голямо значение, бат
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pr_00f
                          Маслото си се сменя на 10к ( нищо че се води селения 20к) пък вие щом искате си го сменяйте и на 50к. Виж ако ти гори литър на 1000-2000 и доливаш постоянно - то няма смисъл ад го сменяте изобщо, за кво да се набутвате?

                          Много разпространено и супер погрешно колкото и да ти гори колата мизериите вътре са си мизерии, филтъра си достига капацитета и край - единствената възможност за изкарването им е ПЪЛНА смяна на маслото и филтъра
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от isoiso
                            единствената възможност за изкарването им е ПЪЛНА смяна на маслото и филтъра
                            почти ма не съсем :P
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от isoiso
                              Първоначално публикувано от pr_00f
                              Маслото си се сменя на 10к ( нищо че се води селения 20к) пък вие щом искате си го сменяйте и на 50к. Виж ако ти гори литър на 1000-2000 и доливаш постоянно - то няма смисъл ад го сменяте изобщо, за кво да се набутвате?

                              Много разпространено и супер погрешно колкото и да ти гори колата мизериите вътре са си мизерии, филтъра си достига капацитета и край - единствената възможност за изкарването им е ПЪЛНА смяна на маслото и филтъра
                              Благодаря за уточнението, но би ли ми обяснил като за обикновен потребител как се прави "пълна смяна на маслото"
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment


                              • #30
                                Не мисля, че ми го задаваш сериозно този въпрос, но все пак отговарям - означава да развиеш пропката и да изтече заедно със всичките си там мизерии, след което да налееш ново! Защото от един момент вече си караш със шлайф паста независимо колко си долял.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X